پروژه احیاء بنی امیه

خرید بک لینک

1.استراتژی احیاء بنی امیه .

تئوری و ایدئولوژی فرقه وهابیت ومانند آنرا همه در آراء ابن تیمیه و بخصوص کتاب " منهاج السنة " اوجستجو می کنند . استراتژی های این فرقه نیز عمدتا ریشه در همین کتاب و روایاتتحریف شده ی آن دارد .

فتح شامات و تشکیل دولت اسلامیعراق و شام (داعش) یک استراتژی است . استراتژی ای آخرالزمانی برای نهایی کردناسلام و مسلمین! این استراتژی هم ریشه در آموزه های منحرف ابن تیمیه و مثل او دارد. برای نمونه استناد افراد شاخص تکفیری های اخیر در شامات و عراق و ...( چهبنام جبهه النصره ، چه داعش یا ...)

به روایاتی است درباره شام ، سپاهشام ، امت منصوره و مانند آن که ابن تیمیه آنها را پرداخت داده و به غلط تطبیقداده است . او خود متولد 660 قمری در منطقه حرّان شام است و در بغض اهل بیت(ع)متعصب است . برای علی (ع) 17 خطا شمرده است و معاویه را برتر از ایشان می شمارد وحضرت صدیقه (س) را به نفاق متهم می کند !

ابن تیمیه حدیثی جعلی از پیامبرآورده که " امت منصوره ای(یاری شده) هستند از امت من که بر حق ظاهرند و بدخواهان به آنان ضرری نمی رسانند تا امر خدا حادث شود " . ابن تیمیه امتمنصوره را بر " اهل شام " تطبیق داده و تصریح می کند : " لشکر معاویه طایفه منصوره است تا قیامت "!!!(منهاج السنة ج4 ص462) جالب اینکه راوی روایت هم خود معاویه است !

شما بپرسید : ایشان خود در قرن 7هجری است و دیگر خبری از اموی ها نیست پس چگونه آنها امت منصوره اند تا قیامت ؟!


پاسخ را خواهید یافت!

در روایت محرف دیگری از پیامبر(ص)است که " عاقبت امر بدان جا می رسد که لشکر آماده ای در شام و لشکری در یمن ولشکری در عراق خواهد شد و برشما بر شما باد به همراهی با لشکر شام که آنها خیرةالله در زمین هستند به سوی آنها برگزیدگان از بندگان جذب می شوند "! امروزمثل این روایات مکرر در خطابه های سران داعش و النصرة و ... خوانده می شود وپشتوانه دینی استراتژی حمله به شام و تشکیل دولت شده است . العریفی _مبلّغ فعالوهابی_ می گوید : " سرزمین شام سرزمین صحابه بزرگ(!) پیامبر است!"(درحالی که فقط معاویه آنجا بوده است!) شیخ ابوالزهرا زبیدی در مقاله ای بنامنداءالأهل الشام الأبیه می نویسد :" ما باید خلافت راشده را ایجاد کنیم اکنوندر سرزمینی هستیم که عیسی بن مریم در آن نزول خواهد کرد"!. یعنی حضور را رنگآخرالزمانی می دهد . ایمن الظواهری_رهبرالقاعده_به سلفی ای اعزامی به سوریه میگوید : " در سنگر های خود بمانید واستقامت کنید تا خلافت اسلامی را در شام برقرار سازید ". الجولانی_رهبر النصرة_ هدف از تشکیل این جبهه را همین بیان می کند : " بازگشت حکومت وسلطانی خداوند بر زمین"!

پس می بینید روایات جعلی و تطبیقانحرافی ابن تیمیه برای اینان استراتژی فتح شامات ( سوریه ، لبنان ، فلسطین ، اردنو...) را هم تدارک کرده است .


2. تلاشهایتاریخی گذشته

با تورق در تاریخ می بینیم تلاشیبرای احیاء بنی امیه در طول تاریخ از سوی جریانی تندرو و عمدتا دشمن با اهل بیت وجودداشته است .

پس از فرو پاشی بنی امیه ، همیشهاحیاء بنی امیه ذیل خروج سفیانی ( از آل ابوسفیان و بنی امیه ) دنبال شده است .


تاریخ اقلا 5 سفیانی را تاکنونتجربه کرده است

_سفیانی اول : ابو محمد زیاد بن عبداللهبن یزید بن معاویه که در پایان دوره بنی مروان (سال126 ق)خروج می کند وقتی اختلافبین ولید دوم و آل مروان می افتد ، او همراه گروهی از بنی امیه "دمشق"را به تصرف در آورد مردم "حمص" با او بیعت کردند . او خود را سفیانیموعود دانست و مقابل عبدالله بن علی عباسیبا همین عنوان ایستاد و از مردم برای احیاء و نگهداری بنی امیه بیعت گرفت . امادست آخر کشته شد .


_سفیانی دوم :

ابوالحسن علی بن عبدالله بن خالدبن یزید بن معاویه معروف به ابوالعمیطر که در سال 195 باز در دمشق ادعای خلافت کردو مردم آنجا برای احیاء بنی امیه با او بیعت کردند . جالب اینکه این سفیانی 80 سالداشت و مردم شام بارها از او خواسته بودند علیه عباسیان خروج کند اما او قبول نکردتا اینکه گروهی چندین شب در سرداب خانه اش پنهان شده و او را ندا کردند که قیام کن! و او باورش شد سفیانی موعود است و قیام کرد اما کار او هم به فرار و کشته شدنکشید .

بعد ها این سفیانی ها تکرار شدند وطبری نقل می کند در سال294 هم کسی در شام ادعای سفیانی بودن کرد و ...

جالب است این نکته نیز افزوده شودکه در روایات شیعه و سنی بر دشمنی سفیانیبا " مهدی" اصرار است اما دردسته ای از روایات سنی_ بخلاف دسته دیگر وهم همه روایات شیعی_ از سفیانی چهره مثبتی ارائه می شود از عبادت او سخن گفته میشود و اینکه هیچگاه عبادت را ترک نکرده است ، موجب امنیت است و...!


حال سوال اساسی این است تعددسفیانی ها چرا؟


فرضیه اول : سوء استفاده

چون سفیانی از علائم قطعی و حتمیآخرالزمان و ظهور است و از امام اول تا امام دوازدهم هم شیعه از او گفته انددشمنان اهل بیت برای از بین بردن و نهایی کردن کار شیعیان ، هر دو دوره سفیانی ایعلم کرده اند تا بتوانند لشکر خود را بسیج کنند و از این طریق به حکومت رسیده یاشعیان (ولو از خاندان بنی عباس و بطور کلی هاشمیان) را زایل کنند.


فرضیه دوم : مسأله بداء

اصل سفیانی قطعی است اما شخص او ازقطعیات و حتمیات نیست لذا اسامی متعددی در روایات شیعی برای او هست . به دیگر سخندر هر دوره ای اگر زمینه ظهور یا فرج نزدیک شود می توان کسی از خاندان بنی امیهسفیانی باشد! شاید اختلاف رویات محل خروج او ( حمص ، وادی یابس ، ایلی یا بیتالمقدس ، اندرا و روم ) نیز ریشه در همین مسأله داشته باشد نتیجه این فرضیه اینمیشود که حتی اگر برخی از افراد مدعی سفیانی در گذشته واقعا سفیانی هم بوده باشنددرباره آنها بداء پیش آمده است یعنی خروج آن سفیانی اتفاق افتاده اما ظهور نه ! والبته باز شخص دیگری برای ظهور قائم ، سفیانی خواهد شد . لذا در روایات نوعی بداءبرای سفیانی (علی رغم حتمی شمردن آن ) بیان شده (الغیبه نعمانی ص 315 باب 18ح10 )

این فرضیه را نباید یکباره بعیدتلقی کرد چون قرار نیست عمر سفیانی هم مثل عمر امام دوازدهم هم طولانی و درحفظالهی باشد . بعلاوه که همین مسأاله درباره"قائم" هم هست . قائم یک لقبکلی خروج کننده از معصومین بوده در دوره ای که قرار بوده امام صادق(ع) همان قائمباشد و مشروع فرج با او اتفاق بیافتد(1) و البته توسط ائمه بعد تکمیل و توسط امامدوازدهم زمین پر از عدل و داد شود . اما بداء حاصل شده و قیام کننده از امام صادق(ع) به ائمه دیگر(امام دوازدهم) منتقل شده است .

بررسی دقیق این فریضه ها رابه مجالی وسیع تر وا می گذارام .

1) ر.ک : روایت امام صادق(ع) در الغیبة نعمانی ص 403 باب 16 ح8و غیر از آن .

3. پروژه جدید احیای بنی امیه وسفیانی .

1.3_ موج نام ها و نمادها .

در دهه های اخیر موج فراگیری ازنامهای اموی در پیروان مکتب ابن تیمیه و سلفی ها مشاهده می شود

چه در مشرب وهابی های آن عربستان وقطر و چه در مکتب دیوبندی آن در پاکستان و افغانستان و....

_ ساخت مدرسه یزید بن معاویه

_سپاه یزید بن زیاد درپاکستان(برای اعزام به شامات)

_آرزوی تغییر خیابان زینبیه ب نام یزید دررسانه های مجازی

_آرزوی برخی تکفیری ها برای برپاکردن مجسمه یزید در شامات(خاطرات یک تکفیری زخمی و اسیر شده)

) http://www.mehews.com/news/2572402/داعشی-ها-بنی-امیه-زمان-هستند-ساختن-جعلیات-درباره-مجسمه-یزید(

2.3_ موج نمودها

احیاء راه ورسم اموی ها و تئوریزهآنها در بین همین تکفیری ها و مفتی هایشان....

، سگ بازی

شهوت رانی (از زنان مصنوعی تا افتضاحجهادالنکاح)

پیدایش آکلة الاکبادها و تئوریزه آن _ شیخ عدنان العرعور در برنانهتلویزیونی اش گفت : ای مجاهدان بدن علویان را مثله سازید...)

، شرابخواری( قرضاوی فتوا دادمشروب با درجه الکل نیم درصد حلال است!)

و تبریک گویی و جشن عاشورا و...

http://www.iri.ir/news/34117/تصاویر-جشن-عروسی-پسر-مفتی-اعظم-عربستان-در-روز-عاشورا

3.3_موج نژاد اموی

_جانکری قبل از بالا گرفتن کار داعش از کشف گروه و " طایفه ای نجیب "درشامات سخن گفت !

_درخبر ها از بیعت برخی از مهاجران تکفیری به شامات و با نوادگان شمر سخن بود!

(http://arshnews.ir/vdcdzk0xoyt0zk6.2a2y.html)

_رهبرالنصره در خطبه ی خود در مسجدی در سوریه صراحتا گفت:" دشمن ما محمد بن الحسنالعسکری است"( فیلم آن در اینترنت موجود است) http://mahallati.ghasam.ir/fa/news-details/32948/

یا عرعور در برنامه تلویزیونی اشصراحتا گفت : به زودی زیر لوای لشکر سفیانی خواهیم بود ! (http://www.iri.ir/sitefiles/13921014/Video/235625.flv)

مستندات بسیار زیادتری قابل جمعآوری است که سر جمع خبر از پروژه ی تلاش برای احیاء بنی امیه و زمینه سازی خروجسفیانی می دهد.


4. نتیجه گیری .

این تلاش برای احیاء دوباره بنی امیهو خروج سفیانی (چه سفیانی ای از همان خون و نژاد اموی چه با مرام اموی چنانچه دربارهی سفیانی سوم(ابواحرب) در سال227 ق مطرح است که از نژاد بنی امیه نبود) قابل تکذیبنیست اما تمام سخن در این است آیا اینبار این خروج و حتی این سفیانی همان سفیانینهایی است و مقارن با ظهور است یا نوعی سوء استفاده احتمالی ممکن است؟!

پاسه به این سوال مهدی باوران ومهدی یاوران را کمک بسیار میکند و از افراط و تفریط حفظ می کند.


اول توجیه سوء استفاده دوباره :

دشمن قطعیت ظهور قائم را میداند ،شرایط و زمینه های ظهور را هم می شناسد که از جمله آن آمادگی شیعیان و انتظار مستضعفان است . پس هر وقت احساس کندوقتش دارد نزدیک می شود می تواند با مانور دادن بر سر جلوه های اموی و دشمنی بااهل بیت و حتی مانور بر سر سفیانی ، شیعیان را تحریک کند تا زود تر از موعود دستبه جنگ بزنند بلکه با مهندسی رسانه ای خاص جنگ را از تکفیری_شیعی_یا اموی علوی) بهسنی شیعی تغییر دهد و تمام جهان سنت را علیه شیعه (و بالتبع منجی آنها) نماید وکار را به عقب اندازد و این همان حواس جمعی است که در زعمای بصیر شیعه مثل امامخامنه ای و آیة الله سیستانی مشهود است . اما درباره برخی دیگر کمبودش محسوس است .حرفها و اعمالی که می تواند جهان سنت را علیه شیعیان کند و اردوگاه منتظران حضرترا خالی و لشکر سفیانی را تقویت نماید نا صواب است از این روست که باید به جدمراقب بود . حتی برای تطبیق سفیانی _بفرض خروج و ادعا_ شتاب نکرد باید این حدیث امامصادق (ع) را نصب العین قرار داد که فرمود: " تا وقتی آسمان و زمین آرام است تو نیز آرام باش"(صدوق در معانیالأخبار و طوسی در أمالی). اشاره به اینکه علائم قطعی (نفس زکیه و یمانی و سفیانی) با صیحه آسمانی و خسف بیداء قرین است که اقلا ایندو قابل شبهه سازی نیستند و اینحکمتی الهی است . امروز دفاع از حرم معصومین و مظلومین عالم بر ما واجب است اماسفیانی خواندن این و آن و اقدام به جنگ فرقه ای عجله است...

دریافت

موضوع سخنرانی: اشرافیت...

ما را در سایت موضوع سخنرانی: اشرافیت دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 104 تاريخ: چهارشنبه 10 آذر 1400 ساعت: 6:53

صفحه بندی